poniedziałek, 31 marca 2014

Liebster Aword!

No to tak zostałam nominowana  do Liebster Aword więc odpowiadam na zadane mi pytania :P Ale zanim opowiem tu są moje :P

1. Dlaczego postanowiłaś/ łeś pisać opowiadanie?
2. Jak zaczęła sie Twoja przygoda za pisaniem?
3. Co natknęło Cię  do napisania takiego, a nie innego opowiadania? Skąd pomysł?
4. Co lubisz robić w wolnym czasie?
5. Jakiego członka zespołu Tokio Hotel możesz opisać najlepiej?
6. Jaki film kojarzy Ci się z historia twojego opowiadania?
7. Co myślisz na temat biografii całego zespołu?
8. Co dla ciebie oznacza słowo " Alien"?
9. Preferujesz książki pisane przez życie czy może fantastykę?
10. Opowiedz w trzech zdaniach o sobie?
11. Czy inspirowałeś/ łaś się jakimś wzorcem opisując swojego bohatera opowiadania? Jeżeli tak to kim i dlaczego ?


Moje odpowiedzi :
  

 1.Skąd wziął się pomysł na fabułę Twojego opowiadania? 

Tego to nawet ja sama n ie wiem. Po prostu wzięłam go z głowy :P Miałam ochotę napisać opowiadanie i tak ono właśnie powstało :P

 2.Czy główny bohater/bohaterka jest do Ciebie podobny? W jaki sposób?

Gabriela stworzona została trochę na  moją podobiznę, ale tylko trochę. Ma niektóre moje cechy charakteru. Czerwonowłosa bohaterka jest po części moim przeciwieństwem. 

 3.Wolisz ckliwe historie miłosne czy te perwersyjne? 


W sumie nie robi mi to różnicy. Czytam prawie wszystko co ma literki.

 4.Czy jakaś książka/film/piosenka zainspirowała Cię do pisania? Jak tak, to co i jaki ma tytuł.


Raczej nie. Lubię czytać książki i słuchać muzyki. Muzyka pomagała mi raczej w skupieniu się by napisać kolejny rozdział.

5.Co rozumiesz przez bycie Alien?

Alien to dla mnie rodzina. A jeżeli chodzi o bycie nim dla mnie to oznacza bezgraniczną miłość do zespołu, ale i wyrozumiałość dla ich pracy.

6.Czy uważasz, że Bill to święta dziewica, czy dobry aktor? Dlaczego?


Bill to po prostu Bill. trzyma się własnych zasad. Nie znam go, aż tak by go opisywać jaki jest. Nie mnie to oceniać :P

7.Dużo książek czytasz? Jak tak, to co możesz polecić?


Ja praktycznie mieszkam w bibliotece :) Czytam bardzo dużo. Mama to praktycznie na mnie krzyczy, że niszczę sobie wzrok, czytając do późna. Czytam dużo, wszędzie ( na lekcjach) i co mi wpadnie w ręce. Najbardziej polecam książki Olgi Rudnickiej i wszystkie z fantastyki. niestety nie umiem się zdecydować, którą polecić. z fantastyki, ale polecam wam " Natalii 5" i " Drugi przekręt Natalii" - O. Rudnickiej. 

8.Co myślisz na temat Twincestów?



Twincestów nie lubię. Nie mam nic do nich, po prostu nie przepadam za nimi. 

9.Jakiej muzyki/wykonawców lubisz słuchać?


Mam taka zasadę, że jeżeli jestem Alien, to tylko Alien. Trzymam się danego zespołu i dosłownie nie puszczam. Ale jeżeli chodzi o muzykę to słucham różnych wykonawców m.in. Black Veil Brides, Linkin Park, Happysad, Dżem, Maanam, Jamal, Die Atzen, Apollo 3. Wybieram różne rodzaje muzyki od  rocku klasycznego po rock i reaggae.

10.Czego nie lubisz w opowiadaniach?


W opowiadaniach nie lubie kiedy ktoś przerywa pisanie podczas gdy ta historia mnie wciągnęła. Nie wytykam już błędów, ani pisowni bo wiem, że sama takowe posiadam :)

11.Yyyyy…masz zwierzaka? Jak tak, to opowiedz o nim xD


niestety niem mam, ale miała wcześniej papużki nierozłączki, dwie świnki morskie gdzie potem doszło  jeszcze cztery małe, a na sam koniec miałam małe stado rybek. :P

Niestety nie mam kogo nominować... :(
Moje nominacje:
http://miloscwytworemludzkiejwyobrazni.blog.pl/

http://potrzebujesz-mnie.blogspot.com/

http://wolimy-byc-marzycielami.blogspot.com/


Czekam teraz na wasze odpowiedzi :P
Pozdrawiam :P
 attention TH

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz